Veikaliem


 

GNS – noliktavas uzskaites programma veikaliem

GNS – programma veikaliem, kas ļauj jūsu uzņēmumam veikt noliktavas uzskaiti, palīdz novērst darbinieka negodprātīgas rīcības, pārvaldīt programmu attālināti no jebkuras vietas, kur ir pieejams interneta savienojums, kā arī, izmantojot esošos GNS moduļus ātri un kvalitatīvi nodrošināt darbu.

GNS programma paredz darbību ar GNS papildus moduļiem, kā arī ar POS kases sistēmas programmu.

GNS programmai piemīt profesionāls un pieejams interfeiss, kas neapšaubāmi ļauj ātri un viegli iepazīties ar programmas funkcionalitāti.

GNS programmas funkcionalitāte un ieguvumi uzņēmuma vadītājam

Noliktavas darījumu reģistrācija. Detalizēts preču reģistrs. Noliktavas pārvaldība.

Ienākošo/izejošo, atlikumu kontrole, minimālo atlikumu kontrole. Ļauj pārvaldīt noliktavu un veikt materiālu uzskaiti.

R

Preces vai pakalpojumu reģistrācija

Ļauj uzņemam izslēgt darbinieku negodprātīgu rīcību.

Preces pievienošana un sekošana pēc tā sērijas numura

Ļauj uzņēmumam izslēgt darbinieku negodprātīgu rīcību, kā arī izveidot labas attiecības ar klientiem.

}

Iespēja nofiksēt datumu, laiku un lietotāju, kurš ir veicis pēdējās izmaiņas

Ļauj uzņēmuma vadītājam iespēju būt lietas kursā par visām izmaiņām programmā.

Programmas funkcija atbalsta darbu no attāluma, kā arī datu bāzes saglabāšanu un uzturēšanu uz servera

Tas ļauj pārvaldīt programmu attālināti no jebkuras vietas, kur ir pieejams interneta savienojums.

Iespēja ierobežot piekļuvi GNS moduļiem

Tas ļauj nodot programmas vadību atkarībā no lietotāja pilnvaras.

i

Iespēja pievienot un saglabāt sadarbības partnera, klienta datus

Tas ļauj ātri un viegli atrast informāciju, atbilstoši izvēlētajiem kritērijiem.

Iespēja partnera kartiņā pievienot noslēgtos līgumus

Ļauj ātri un viegli atrast informāciju programmā.

l

Noliktavas kustības dokuments (rēķins, pavadzīme, priekšapmaksas rēķins, invoice)

Ļauj ātri un viegli izveidot visus nepieciešamos dokumentus.

i

Atskaites: cenu salīdzinājuma analīze, ienākušās preces, izgājušās preces, preces noliktavā

Ļauj ātri un viegli izveidot visas nepieciešamās atskaites.

POS – programmas nodrošinājums tirdzniecības vietām:

R

Pārdošanas reģistrēšana

R

Naudas līdzekļu iemaksas kontrole

R

Naudas līdzekļu izņemšanas kontrole

R

Apmaksas veida izvēle: bankas karte, dāvanu karte, skaidrā nauda

R

Aprēķina izdodamo atlikumu skaidras naudas darījumiem

R

Darbinieka kontrole

R

Pilna čeka atgriešana vai čeka pozīcijas atgriešana par preču saņemšanas atcelšanu

Plānotāja modulis

Ieguvumi vadītājam

  • Iespēja plānot darba vietas grafiku, biznesa tikšanos, pievienot darbinieka un klienta datus
  • Iespēja plānot darba vietu un personāla noslogojumu atkarība no grafika
  • Iespēja pierakstīt klientu konkrētā dienā, laikā, kā arī viņa vēlmes pakalpojumam (shouroom)

Ieguvumi darbiniekiem

  • Iespēja plānot turpmākos soļus, kas ir nepieciešami darba uzdevuma izpildei

Apmaksas modulis

Ieguvumi vadītājam

  • Iespēja sekot finanšu plūsmai par darījumiem programmā, kas palīdzes izslēgt darbinieku negodprātīgu rīcību
  • Iespēja ielādēt apmaksas no bankas konta pārskata
  • Iespēja apskatīts programmā nokavētās apmaksas

Atgādinājuma modulis

Ieguvumi vadītājam

  • Sms vai e-mail atgādinājumi klientiem
  • Sms vai e-mail īpaši piedāvājumi klientiem, mārketinga nolūkos
  • Iespēja aktivizēt funkciju uzņēmuma darbiniekiem

Ieguvumi klientiem

  • Iespēja saņemt atgādinājumus e-pasta un sms formā
  • Iespēja saņemt notifikācijas ar Īpašiem piedāvājumiem

Darba reģistra modulis

Ieguvums vadītājam

  • Informācijas pievienošana ar darbinieka palīdzību par paveiktiem pakalpojumiem, kas ļaus pārvaldīt noliktavu un veikt materiālu uzskaiti

Ieguvumi darbiniekiem

  • Informācijas pievienošana par nostrādātiem darba stundām, virsstundas uzdevumiem, kas ļauj kontrolēt iemaksu par savu darbu
  • Iespēja pievienot un saglabāt datus par klientu, pakalpojumu un komentāru

Automātiskā pasūtījumu izveides modulis

Ieguvumi vadītājam

  • Automātiski ģenerē pasūtījumu pēc kritiska līmeņa
  • Automātiski ģenerē pasūtījumu pēc vidēja līmeņa preces realizācijas rādītāja

Ieguvums klientiem

  • Ļauj rēķināt savu laiku

Pārdošanas procenta modulis

Ieguvums vadītājam

  • Iespēja aprēķināt darbinieka piemaksas procentu no pārdotās preces vai pakalpojumu apjoma

Ieguvums darbiniekiem

  • Motivēšanas mehānisms
h

Pasūtījuma modulis

Ieguvums vadītājam

  • Iespēja veidot pirkuma pasūtījuma dokumentu pēc vidējā preces pārdošanas apjoma